چگونه يك حسابدار پولدار شويم ؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه يك حسابدار پولدار شويم ؟
نوشته شده در سه شنبه 14 مرداد 1398
بازدید : 16539
نویسنده : بالاخاني

چگونه يك حسابدار پولدار شويم ؟

 

 نکته ای كه واقعاً در حسابداري مهم است و  دوستان و علاقمندان بايد به آن توجه کنند تا به یک فرد حرفه ای و پولدار  تبدیل شوند اعتماد به نفس است سپس  مطالعه ، تلاش مستمر و داشتن هدف و برنامه  برای رسیدن به موفقیت .

مطمئنا  هر فرد حرفه ای و موفق در حسابداری و حتی ساير  رشته ها ، برای خود دارای يك برنامه ريزي بوده است . اینجا دو تا مسئله مطرح می شود : یکی اینکه منظور از موفقیت چیست ؟ و دیگر اینکه چه برنامه ای شما را به سمت موفقیت مطلوب هدایت می کند. منظور از موفقیت در رشته حسابداری ، یک فرد حرفه ای ، دارای مهارت ، پرستیژ و درآمد خیلی بالاست .اما بحث ما درباره رسیدن به این جایگاه است . عبور از پل سختی ها با نیرویی به نام برنامه ریزی امكان پذير است . اگر واقعاً می خواهید به یک فرد حرفه ای و متخصص تبدیل شوید ، از همین الان شروع کنید. ابتدا یک دورنمای نزدیک برای خود ترسیم کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. در رشته حسابداری این انتخاب نوع جایگاه و اینکه واقعاً می خواهید چیکاره شوید خیلی مهم است ! برای اینکه بتوانید بالا بروید واقعاً از این پل به سلامت عبور کنید ، بطور دقیق مشخص کنید که در طی چه مدتی می خواهید به چه چیزی برسید ؟

مرحله به مرحله تا رسیدن به هدف اصلی !

این یک نکته کلیدی و موثر در روند شغلی شماست . ابتدا یک هدف مورد علاقه را انتخاب کنید و برنامه ریزی خود را مرحله به مرحله اجرا کنید. یک تیم باشگاهی  ، با هدف قهرمانی در لیگ پا به عرصه مسابقات می گذارد و برای این هدف برنامه ریزی می کند . به عنوان مثال نمونه هایی از روش های برنامه ریزی مدیران باشگاه  : خرید بازیکن ، برگزاری اردو های تمرینی ، استخدام مربی با تجربه ، جذب اسپانسر قوی و فراهم کردن محیط خیلی خوب برای باشگاه ، ساپورت به موقع بازیکنان و دست اندرکاران و ….. می باشد. پس نوع موفقیت اینجا مشخص می شود ، شاید تیمی که خود را در جدول حفظ می کند تا به لیگ پایین تر نرود هم خود را موفق تصور کند ولی آیا از نظر هواداران و کارشناسان و رقیبان یک موفقیت محسوب می شود ؟

شما هم اگر می خواهید رده های بالاتری را در این جدول کسب کنید ، باید برنامه ریزی کنید . یک نمونه از برنامه ریزی موفق در رشته حسابداری می تواند مانند نمونه زیر می باشد :

انتخاب هدف : من میخواهم تا دو سال دیگر یک مدیرمالی موفق با درآمد 20میلیون در ماه شوم .

برناهمه ریزی مراحل این هدف  :

 شرکت در دوره های آموزشی حرفه ای

خریدن کتابهای معتبر تخصصی مانند انتشارات سازمان حسابرسی

مراجعه به موسسات حسابداری حرفه ای جهت شرکت در دوره های کارآموزی تخصصی مدیرمالی

شرکت در همایش ها ی مهم تخصصی حسابداری

ارتباط با افراد حرفه ای – استفاده بهينه از اينترنت و ....

سعي كنيد كه اهدافتان بزرگ باشد اين خیلی مهم است . مثلا اگر من درآمد ماهانه بيست ميليون را به جاي ده ميليون انتخاب کنم و یا بجای يك  حسابدار موفق یک مدیر مالی موفق را در ذهن خود داشته باشم  به همان اندازه تلاش و كوشش من بيشتر خواهد بود .  اگر شما برای خودتان چنین ترسیمی داشته باشید و واقعاً بخواهید به این جایگاه برسید مطمئناً یک لحظه هم نمی توانید آرام و قرار داشته باشید منظور داشتن استرس و تنش نیست بلکه منظور این است که هر روز و در هر ساعت برنامه ریزی خود را بررسی می کنید تا بدانيد  چگونه از فرصتها و ساعات مفیدتان بهترین بهره برداری را داشته باشيد  .

يادمان باشد تلاش بيشتر = درآمد بيشتر  

 

آرزومند موفقيت شما

                بالاخاني

 




:: برچسب‌ها: حسابدار پولدار " پول حسابدار" ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Nn در تاریخ : 1396/3/11/4 - - گفته است :
سلام
خیلی ممنونم از این مطلبتون ک باعث شد انگیزه بگیریم
من دانشجو ترم 4 حسابداری هستم ولی اونجور ک باید درس میخوندم نخوندم و الان پشیمونم دوس دارم مطالبو از پایه ب طور خیلی خوب یاد بگیرم میشه کمک کنید ؟باید از چ منابعی استفاده کنم؟ میدونم نیاز ب تمرین و تلاش زیاد هست ومن میخوام ک فرد مفیدی باشم با تشکر
پاسخ: سلام وقت شما بخیر . ممنون از لطف شما و خوشحالم که انگیزه فعالیت در حوزه مالی برای شما استارت خورد . یقینا با تلاش و پشتکار بیشتر میتوانید به آنچه که در ذهن دارید برسید .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: